محل لوگو

دانلود pdf خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کویین لن کلر و فیلیپ کاتلر + نکات مهم کتاب


دانلود pdf خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کویین لن کلر و فیلیپ کاتلر + نکات مهم کتاب

دانلود pdf خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کویین لن کلر و فیلیپ کاتلر + نکات مهم کتاب

نوع فایل : پی دی اف pdf

حجم فایل : 723 MB

 

دانلود pdf خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کویین لن کلر و فیلیپ کاتلر + نکات مهم کتاب

 

کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر یکی از منابع مهم در زمینه های بازاریابی و مدیریت می باشد که در اکثر دانشگاه های کشور از جمله سراسری، آزاد و پیام نور توسط اساتید عزیز معرفی و تدریس می شود.

در اینجا گروه ما، خلاصه کتاب اصول ومبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر به صورت pdf ، برای شما اماده نموده امیدواریم که مورد رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

 

اصول و مبانی مدیریت بازاریابی چند واحد است و برای چه رشته هایی ارائه می شود؟

این درس در قالب 3 واحد و برای رشته های بازاریابی و مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود.سعی شده است در این جزوه دانشجو با تمرین و خواندن متون فنی ، مهارت های خود را در درک متون افزایش دهد.

 

این مجموعه شامل موارد زیر است:

  • خلاصه 143 صفحه ای اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر pdf
  • مباحثی از بازاریابی کاتلر و کلر pdf

 

جزوه خلاصه از کتاب اصول و مبانی مدیریت بازریابی

خلاصه کتاب اصول حو مبانی مدیریت بازار یابی شامل فصل های 1 تا 18 از کتاب است . در برخی موارد بدلیل کمبود وقت امکان مطالعه کامل کتاب نیست که در این مواقع جزوات بهترین گزینه برای مطالعه و مرور سریع هستند. شما دانشجویان عزیز اگر به دنبال کسب نمره عالی در این درس می باشید در ابتدا باید به مطالب و سرفصل های کتاب مسلط بوده و سپس با مطالعه کامل جزوه خلاصه مطالب اصلی و مهم را فرا بگیرید که امادگی شما را در پاسخگویی به سوالات در اسرع وقت فراهم نماید.

همیشه خواندن کتاب ها با تعداد صفحات زیاد و با زبان پیچیده سبب می شود تا دانشجویان انرژی و زمان زیادی را صرف فراگیری و درک مطالب کنند.

 

درباره کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر :

این کتاب یکی از دروس تخصصی می باشد. دکتر محمد علی عبدالوند و دکتر کامبیز حیدر زاده برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران در رشته بازاریابی و مدیریت به تالیف آن پرداخته است.

 

فهرست سرفصل های کتاب و مبانی مدیریت بازاریابی :

 

  • فصل اول : تعریف بازاریابی برای قرن بیست و یکم
  • فصل دوم : توسعه و اجرای راهبرد ها و برنامه های بازاریابی
  • فصل سوم : شناخت بازار ها، تقاضای بازار و محیط بازاریابی
  • فصل چهارم : ایجاد ارزش، رضایت و وفاداری مشتری
  • فصل پنجم : تجزیه و تحلیل بازار های مصرفی
  • فصل ششم : تجزیه و تحلیل بازار های صنعتی
  • فصل هفتم : شناسایی بخش ها و اهداف بازار
  • فصل هشتم : مدیریت بازاریابی در شرکت ئی اس پس ان
  • فصل نهم : طراحی جایگاه یابی نام تجاری و توجه به رقابت
  • فصل دهم : تنظیم راهبرد محصول و بازاریابی از طریق منحنی عمر
  • فصل یازدهم : طراحی و مدیریت خدمات
  • فصل دوازدهم : توسعه دادن راهبرد ها و برنامه های قیمت گذاری
  • فصل سیزدهم : طراحی و مدیریت کانالهای یکپارچه بازاریابی
  • فصل چهاردهم : مدیریت کردن خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات
  • فصل پانزدهم : طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی جامع
  • فصل شانزدهم : مدیریت ارتباط جمعی
  • فصل هفدهم : مدیریت ارتباطات شخصی
  • فصل هجدهم : مدیریت کردن بازاریابی در اقتصاد جهانی

 

نمونه تصاویر از فایل دانلود خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر

دانلود اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کلر و کاتلر

دانلود اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کلر و کاتلر

دانلود اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کلر و کاتلر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید :

دانلود خلاصه مبانی برنامه ریزی آموزشی یحیی فیوضات + نمونه سوالات تستی

خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته استیفن رابینز به همراه سوالات تستی و امتحانی

دانلود جزوه و نمونه سوالات درآمدی برنظریه های دولتی رضا طهماسبی

 


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما