نوع فایل : پی دی اف pdf
حجم فایل : 723 MB
کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر یکی از منابع مهم در زمینه های بازاریابی و مدیریت می باشد که در اکثر دانشگاه های کشور از جمله سراسری، آزاد و پیام نور توسط اساتید عزیز معرفی و تدریس می شود.
در اینجا گروه ما، خلاصه کتاب اصول ومبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر به صورت pdf ، برای شما اماده نموده امیدواریم که مورد رضایت شما عزیزان قرار گیرد.
این درس در قالب 3 واحد و برای رشته های بازاریابی و مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود.سعی شده است در این جزوه دانشجو با تمرین و خواندن متون فنی ، مهارت های خود را در درک متون افزایش دهد.
خلاصه کتاب اصول حو مبانی مدیریت بازار یابی شامل فصل های 1 تا 18 از کتاب است . در برخی موارد بدلیل کمبود وقت امکان مطالعه کامل کتاب نیست که در این مواقع جزوات بهترین گزینه برای مطالعه و مرور سریع هستند. شما دانشجویان عزیز اگر به دنبال کسب نمره عالی در این درس می باشید در ابتدا باید به مطالب و سرفصل های کتاب مسلط بوده و سپس با مطالعه کامل جزوه خلاصه مطالب اصلی و مهم را فرا بگیرید که امادگی شما را در پاسخگویی به سوالات در اسرع وقت فراهم نماید.
همیشه خواندن کتاب ها با تعداد صفحات زیاد و با زبان پیچیده سبب می شود تا دانشجویان انرژی و زمان زیادی را صرف فراگیری و درک مطالب کنند.
این کتاب یکی از دروس تخصصی می باشد. دکتر محمد علی عبدالوند و دکتر کامبیز حیدر زاده برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران در رشته بازاریابی و مدیریت به تالیف آن پرداخته است.
بیشتر بخوانید :
دانلود خلاصه مبانی برنامه ریزی آموزشی یحیی فیوضات + نمونه سوالات تستی
خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته استیفن رابینز به همراه سوالات تستی و امتحانی
دانلود جزوه و نمونه سوالات درآمدی برنظریه های دولتی رضا طهماسبی
مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان
برچسب های مهم